МОН розглядає можливість співпраці з Discovery education


Україна активно працює над створенням Національної освітньої електронної платформи, однак найбільші проблеми виникають з наповненням платформи якісним контентом. Про це сказала міністр освіти Лілія Гриневич під час зустрічі з представниками «Discovery education» на Світовому освітньому форумі.

Фахівці «Discovery education» продемонстрували електронні підручники з інтерактивними ресурсами, архітектурою уроку для вчителя та можливістю для одночасного тестування учнів. У проекті доступні матеріали для занять з точних наук – курсу «Природничі науки» та «Математика».

За словами Лілії Гриневич, Україна зацікавлена в тому, щоб знайти хороші матеріали для своєї національної освітньої е-платформи.

«Однак проблема в тому, що ми не можемо витрачати державні гроші для купівлі ліцензії доступу для одного школяра на 1 рік, бо виходить, що ми витрачаємо велику кількість грошей, а через рік нічого не маємо. Ми хотіли б мати можливість купити матеріали, щоб наповнити власну платформу», – зазначила Гриневич.

Представники «Discovery education» зазначили, що готові розглянути різні варіанти співпраці. Сторони домовилися зустрітись у Києві для докладнішого обговорення можливих шляхів співпраці.

Міністр освіти також зустрілась з представниками «Britanica Digital Learning», які теж мають різні можливості для надання доступу до інтерактивного навчального контенту з усього спектру предметів.

Також у Міністерстві освіти зазначають, що для покращення математичної грамотності школярів молодшого шкільного віку цікавими можуть бути ігрові форми вивчення математики, що пропонує австралійська компанія «MATIFIC». Наразі вона на безоплатній основі пілотує свої матеріали у 700 школах України. Сторони також домовились про зустріч у Києві для пошуку різних форматів співпраці.

Освіта.ua

Варіан Н3 білий PNG

Україна, Київ
+З80 44 228 94 17
info@nestor.center

Ми хочемо бути “точкою збірки” для спільнодії в перетворенні української освіти на унікальний успішний світовий приклад.

Nestor Center © 2022