СВІДОМИЙ ВИБІР ОСВІТИ

Завершую цикл своїх дописів #СвідомийВибірОсвіти, які виникли по прочитанню книги “В пошуках потоку” Міхая Чіксентміхайі. У попередніх дописах з’ясовував суть свободи вибору освіти (http://bit.ly/2E1e8Uq), про повноцінне життя при виборі освіти (http://bit.ly/2JvHDRS), про боротьбу освіти та самоосвіти (http://bit.ly/2YvCr4U) та про те як зміна освіти може змінити життя (http://bit.ly/2XoUmgs)


Таким чином – свідомий вибір освіти, слідуючи своєму інтересу та підтримуючи цей інтерес внутрішньою мотивацією стає елементом формування аутотелічної (самоцільної) особистості. Коли особистість формується внаслідок визначення свідомої цілі і її поступового наполегливого досягнення. Коли є інтерес і внутрішня мотивація у здобутті освіти людина може вже ставити масштабні цілі. Чіксентміхайі говорить, що ці цілі мають бути максимально масштабними, людина має стати найкращим професіоналом в певній  сфері і працювати на такому рівні, щоб ця робота приносила користь людству. Часто на такі цілі важко наважитися навіть коли є високий інтерес і мотивація до освіти, але точно подібна ціль не буде, коли інтерес та мотивація в освіті повністю відсутні. Ставлячи такі цілі, людина розглядає освіту як частину становлення самоцільної особистості. Тому дуже важливий вибір освіти у становленні самоцільної особистості – професіонала, який мислить глобально і працює на користь людства.

Тому свідомий вибір освіти – це запорука  руху та частина шляху до цілісної особистості, високого професіонала, який має повноцінне щасливе життя та приносить максимальну користь для людтсва.

Віталій Хромець, директор Несторівського центру

Варіан Н3 білий PNG

Україна, Київ
+З80 44 228 94 17
info@nestor.center

Ми хочемо бути “точкою збірки” для спільнодії в перетворенні української освіти на унікальний успішний світовий приклад.

Nestor Center © 2022